Thursday 29 November 2012

Adakah Hati Ini Akan Terus Bertahan?

Sebelum mendapatkan ku,engkau berjanji tidak menginginkan aku menangis tapi apa ini cabaran yang engkau berikan? Mungkin engkau tidak merasakan ape yang aku rasa kerana aku tidak seperti itu.. Kau suruh aku mempercayai dirimu tapi kau masih melakukan perkara yang aku tidak gemari.. Adakah kau ingat senang untuk aku hadapi semua ini? Hatiku menangis setiap kali aku buka twitter dan terbaca.. Aku tidak menghalang kau ingin berkawan tapi kenapa kau susah untuk menerima aku tidak menyukainya? Aku tidak menginginkan hubungan ini berakhir tapi adakah hati ini akan terus bertahan? Hati aku tidak kuat untuk menghadapi semua ini.. Aku tidak mahu akan kehilangan dirimu.. Aku takut sekiranya aku tidak dapat mengawal perasaan aku.. Aku menyanyangi dirimu,dan aku tidak sanggup makan hati dan terus sakit.. Mungkin ini cabaran bagiku tapi aku tidak menjanjikan sama ada hati ini akan kuat untuk terus bertahan.. Cukuplah dengan sebelum ini,semua orang memberi aku tekanan dan sakit untuk hati ini bertahan, Adakah ini yang kau inginkan dlm perhubungan? Aku boleh mengorbankan segalanya termasuk rakan-rakan lelaki aku mengapa kau tidak? Aku tak kisah sekiranya kau nak keluar beramai-ramai tapi pahami aku,aku tidak suka sekiranya hanya kau seorang lelaki bersama sahabat perempuan lain.. Kau tidak boleh samakan sewaktu kau yang dulu dengan yang sekarang.. Kau yang dulu dgn sekarang sangat-sangat berbeza.. If you want I trust you,please change your attitude..

No comments:

Post a Comment