Saturday 25 May 2013

Zainab Zahra

Hye all,lama tak update blog. Hari ini saya nak bercerita tentang kawan baru saya dan kami kenal bermula di twitter dan sehingga sekarang sehari kalau tak contact dia aku rasa "I'm lost" sebab setiap kali kami contact kami akan kongsi banyak cerita. Pengenalan kami bermula dengan boyfriend aku dan dia adalah sahabat. Bermulanya di twitter kami mengenalkan diri,sehingga la kami contact through the phone. Walaupon kami tak pernah berjumpa tapi kami mempunyai perangai yang sama "kegilaan". Kami sering bertukar pendapat mengenai pelajaran,boyfriend,family walaupon semua topik ni seumpama langit dan bumi buat kami. Ini satu pertemuan yang menggembirakan buat aku. Dia seorang yang suka bercerita,tak kisah la apa cerita sekali pon,asalkan 1 hari ada je topik perbualan yang kami bicarakan. Sepanjang cuti sem aku,dia banyak menemani aku untuk menghilangkan rasa boring. Thank You To Be New Friend  -Zainab Zahra-



No comments:

Post a Comment