Friday 9 November 2012

10.11.12

Aku tak inginkan belas kasihan,apa yang aku inginkan keprihatinan dirimu.. Aku tak inginkan dirimu hanya bersama aku tapi apa yang aku inginkan hanya sifat keprihatinan.. Aku tak nak aku membenci dirimu tapi ajarlah aku untuk lebih menyayangimu.. Aku tidak mahu berjauhan dari mu,tapi ape yang aku inginkan,kau sentiasa disisiku.. Aku tak inginkan engkau sentiasa bersamaku,cuma apa yang aku inginkan engkau tidak lupa aku disisimu.. Aku merinduimu bukan tanda aku minta simpati tetapi aku benar-benar memaksudkannya.. Aku bukan minta untuk perasaan cemburu itu hadir terhadap diriku tetapi dalam hatiku hanyalah kau seorang.. Bukan mudah bagiku untuk menyayangi seseorang,tolong jangan mengajar aku untuk mementingkan diri aku lebih daripada dirimu.. Aku cuba memahami kau adalah seorang pelajar dan mungkin tidak seperti aku.. Mungkin bagi dirimu adalah sesuatu yang biasa,tapi ape perasaan aku sekiranya tengok orang lain masih boleh bersuka ria bersama rakan-rakan mahupun BF,tapi kenapa tak pada aku.. Kadang2 aku terfikir adakah sekiranya kita berjauhan,kita semakin jauh,sedangkan kita dekat,tapi aku masih susah mahu jumpa kamu.. Adakah aku terpikat akan dirimu dengan sebigini cara??? Dan adakah ini yang aku pinta??? Kadang2 aku lapar,aku terpaksa survive untuk diriku sendiri,perut kawan-kawan lagi penting dan hati kawan-kawan lagi penting.. Even I have 1 driver and 1 car for me but I still need someone who care about me.. What I need is your attention.. Selama ini kau membantah,mungkin kau tidak sedar apa yang aku rasakan,dan jangan minta untuk aku lakukan.. Aku menyayangi kau,hanya kau seorang di dalam hati aku pada masa ni,walaupon aku masih ada rakan lelaki,tapi aku tak mesej atau layan mana-mana lelaki,mungkin dlm sebulan tu "just a few time" Walaupon aku tahu kau selalu mesej,what's app dan keluar bersama kawan-kawan perempuan,tetapi aku cuba untuk memahami kau,dan itu adalah salah satu sebab kenapa aku tidak selalu "check" fon kau. Apa perasaan kau sekiranya aku mengajak lelaki lain bercuti bersama aku,walaupon bersama rakan-rakan yang lain..

But I Want You Know,Just You In My Heart and I Hope You Didn't Stop It What I Feel..

No comments:

Post a Comment