Tuesday 14 August 2012

What I Feel?

What I Feel For Today : Nothing Special..
14.8.2012 : 6  months for our relationship.. Tapi ape yg aku rasa kosong,si dia ajak aku berbuka tapi aku rasa sama macam mana aku rasa aku berbuka tanpa dia.. Aku hanya gembira semasa aku bersama rakan-rakan dia.. After bebuka pergi wangsa walk then dia terkejar-kejar nak balik disebabkan kawan-kawan,aku tak kisah dia nak luangkan masa bersama rakan-rakan dia,tapi bila sampai part aku,semua ye hati kwn.. So hati aku siapa yang nak jaga.. Adakah hati aku,aku nak kene jaga sendiri? Start sem4 ni,boleh dikatakan hati kawan terlalu penting.. Apa-apa semua kawan,sehingga aku rasa terpinggir dari dia.. Sehinggakan aku keluar dengan dia,sampai kawan-kawan dia tak boleh tahu.. Aku tak kisah dia nak lepak dengan kawan-kawan,tapi adakah hati aku ni batu? Aku tersenyum tidak semestinya melambangkan aku bahagia.. Pada mula aku couple dengan dia,aku selalu cakap kat dia,aku tak perlukan sepenuh perhatian dia,tapi aku minta dia pandai membahagikan masa bila aku dengan dia,bila dia dengan member.. Kenapa aku boleh,dan kenapa dia tak? Dia tak sama sekali waktu mula-mula dia mahukan aku.. Pada mula ye,di mana aku,di situlah dia,even dalam class sekali pon.. Tapi semakin lama,semakin hilang.. Setiap kali aku ajak pergi mana-mana dengan member,dia akan cakap, " u g lah,I ngn member I". Siapa aku dimata dia ? Aku nak juga kalau aku keluar dgn member-member aku,bukan ye dia seorang lelaki,and bukan ye kami je inrelationship.. Apa yang aku rasa kalau tengok kawan-kawan aku,keluar beramai-ramai yang sama taraf dengan aku,boyfriend 1 kolej,kawan sama-sama,tapi bila boyfriend aku,tak macam dulu.. Aku bukan perlukan perhatian sepenuh masa,tapi aku nak dia balance.. Kenapa dulu boleh,kenapa sekarang disebalik ye ? Kawan-kawan 1 class jumpa,kat hostel jumpa,salah ke,luangkan masa untuk aku ? Aku pon tak nak dia,24 jam dengan aku.. Aku perlukan perhatian,bukan ye dibiarkan selepas dapat.. Hati aku akan menangis setiap kali aku nampak dia,aku tak mampu nak bercakap kerana aku takut akan sakiti hati si dia.. Aku sayangkan dia,aku tak nak perasaan ni mati kerana benda ni.. Aku dah lama pendam apa yang aku rasa sejak start for this sem.. Bukan mudah untuk aku menahan kesakitan..Sepanjang berpuasa hanya sekali dia ajak aku berbuka bersama si dia,tu pon selepas tu,dia akan terkejar-kejar untuk kawan.. Salah ke,dengan tarikh ni,kau hanya memikir akan aku,bukan ye kawan-kawan.. Kawan-kawan memang la penting dan siapa aku untuk dia sekira ye kawan-kawan adalah segala ye.. Aku Sayangkan Kau.. Aku Tak Nak Kehilangan Kau.. Hati Aku Akan Menangis Setiap Kali Aku Terasa.. Tidak bermakna aku senyum aku bahagia.. Macam mana aku cakap,setiap manusia tidak pernah perfect,tapi kenapa makin hari,makin kau lari dan tidak seperti dulu..

No comments:

Post a Comment