Friday 5 October 2012

4.10.2012

@ Rumah Sewa (3.10.2012) : Thank You because make Suprise for the cake and wishes,serious tak sangka dia orang akan buat macam tu.. But aku selamat kerana balik dari swimming dorang terus nyanyi,but senior kami,kena prank teruk and hampir nangis disebabkan vina memang pandai berlakon.. 
@ Swimming Pool (3.10.2012) : Go to swimming pool for finish assignment "kononnya",tapi tepat pukul 12 mlm kawan-kawan aku campak aku dalam kolam untuk first present.. Aku tunggu what's app dari dia untuk wish birthday and I hope something special from him tapi hati aku hancur apabila call never pick up..
@ College (4.10.2012) : Pada mulanya aku rasa sedih sangat sebab dia bkn orang yang pertama wish aku.. Dan dia buat macam tak ada apa-apa yang berlaku ketika birthday aku.. Aku menyangkakan dia lupa akan birthday aku.. Aku hampir fed up dengan semua kawan-kawan aku termasuklah dia.. Semua nak cari pasal dengan aku dan buat aku marah.. Dalam kelas calculus aku tunggu untuk dia datang kat aku untuk dia bercakap dengan aku,at least say sorry,itu sudah mencukupi.. Tapi dia buat tak tahu je.. Sabar jelah wahai hati.. First time aku maki dia.. Lia & Aishah keep faithful with me.. Mereka buat aku tenang sebab dorang cakap nak bwk aku pergi jalan-jalan tenangkan fikiran.. So aku pon ikot jelah,walaupun aku tak tahu dorang nak pergi mana..
@ Wangsa Walk (4.10.2012) : Sampai di sana,aku tidak tahu apa tujuan mereka tapi aku hanya ikot sbb aku nak tenangkan hati aku yang sememangnya berapi.. Pada mulanya,aku rasa pelik sebab kami pergi  hanya berlima,tapi dengan aku hanya tinggal dua orang.. Pada mulanya,mereka bawak aku masuk popular,dan mengunjungi setiap kedai yang ada dalam wangsa walk tu,kami mula la,merepek-repek kat dalam kedai yang kami masuk.. Selepas masuk popular kami masuk F.O.S untuk melengahkan masa.. Seterusnya,kami ke food court untuk makan,di situlah,I got something "SUPRISE!",pada mulanya aku dengar orang nyayi lagu Birthday,dan bila aku pusing semua kawan-kawan aku menghala aku,then one of my friend hug me,dan aku terus menangis apabila aku nampak si dia bawak kek untuk aku.. Aku menyesal kerana aku terkasar dengan dia,dan dia buat something yang aku tak sangka.. Aku menangis kerana dia,kerana kegembiraan yang diberi.. Aku sangka dia lupa birthday aku tapi anggapan aku semua sebaliknya..
TO ALL FRIENDS : Thanks because spent time for celebrate my birthday & present.. And You All The Best!
TO MY LOVE : Thank you so much for all set up my birthday,for cakes,domino's,present.. Jangan buat lagi,sebab I takut something will be happen when I give up.. 


No comments:

Post a Comment