Friday 21 September 2012

20/9/2012

A second people call me useless.. Sorry because I can't be a perfect person.. Sometimes we need Attention,We need a care but not all person can read what I feel.. Aku tak nak kawan-kawan aku bercakap tentang kau.. Aku senyum tidak bermaksud aku gembira,hati aku menangis tiada siapa yang tahu.. Aku tak nak menangis depan kau sebab aku sayangkan kau,hanya 1 benda yg aku mampu cakap,aku tak mampu memarahi kau sebab aku sayangkan kau.. Aku tak mampu burukkan kau sebab aku sayangkan kau.. Orang cakap kau jarang amik berat pasal aku,ape yang aku mampu buat,hanya tersenyum.. Aku memberontak disebabkan aku tak nak orang terus bercakap tentang kau.. Orang selalu katakan dulu dan sekarang kau lain.. Aku sayangkan kau,aku tak mampu nak dengar benda buruk,aku tak mampu nak memarahi kau,aku tak mampu buat kau sakit,AKU TAK MAMPU.. Aku pendam benda ni dah lama,Aku sakit,hati aku menangis aku tak pernah bagi tahu kau yang aku dalam keadaan sedih,walaupon kadang-kadang aku bersama kau.. Hanya aku mampu,untuk bahagiakan kau.. Aku tak nak kau disakiti..




No comments:

Post a Comment