Saturday 14 July 2012

14.JULY.2012

Assalamualaikum,hari ni saya nak menceritakan tentang apa yang berlaku pada hari ini,14.7.2012.. Today,5 months aku dengan Syauqi.. Seharian bersama dia membuatkan aku bahagia bila disamping si dia.. Aku amat menghargai apa yang dia lakukan.. Semua ini,kenangan untuk aku.. Setiap kali jumpa,kami akan bercerita zaman kami semasa kawan dan sehingga lah kini.. Dan setiap kali keluar juga,aku sentiasa tahu tentang kisah silam dia.. Sikap ingin tahu tentang sejarah silam dia memang apa yang aku inginkan tapi kadang2 perasaan cemburu tu ada la jgk.. Hehe.. But seronok mendengar coz aku leh tahu apa keistimewaan setiap mereka yg pernah si dia minat..

And today dapat juga dia memaksa aku untuk karaokae dengan dia.. Tentang Rasa : Special Song For You Sayang even suara mcm nak nangis,tergetar2.. hehe.. But for first time,I nyanyi lagu smpai habis dpn lelaki.. Sorry for the 1st time,that's y,i tak yakin.. After that movie time for Ice Age.. Sungguh menyeronok kan.. Hehe.. After Movie,meet aishah at Ikea for meatball time.. Semasa mencari parking : That's for 1st time i tgk u mrh org sbb parking penuh but guard still biarkan kereta masuk.. For that time,Takut gak la,n that's y,i try to let u cool n keep on smile.. Hehe.. Aishah belanja,have fun sampai kekenyangan kami dibuat ye.. Hehe.. Tambah2 si dia sampai senak.. Risau time 2,tak tau nak ckp la coz u nmpk tak selesa sgt..

And then teman aishah g beli hadiah untuk atok dia,n i look for 1 girl yang kerja kat situ,she like know Syauqi,maybe mereka kenal.. But ada perasaan geram sbb bdk 2 asik pandang syauqi.. N time aku pilih brg berdua dgn aishah tak de pulak dia nak gelak2 kat situ,after Syauqi ada kat situ gedik datang.. Ada perasaan mcm 2,coz i hate that girl like that.. N then sambil lipat baju,pandang2.. Mcm tak nampak je aku kat sebelah Syauqi.. Errrrrr.. Law nak tackle lelaki pon,jgn nak tarik perhatian smpai mcm 2 sekali.. :D

10.00 a.m-2.00p.m = tunggu si dia appoinment dentist
2.30 p.m = go to OU for movie but tiket on 5.10 p.m and then lunch
4.00 p.m = karaokae bersama si dia
5.10 p.m-7.00p.m = movie (Ice Age)
7.00 p.m = meatball time with Aishah.

The Last One : I want to said Thank You for My Special Boyfriend : Ahmad Syauqi because make me happy and melt with you.. And for My Special Friend : Aishah + Ilham : Thank You For Today..
<3 I Love You So Much <3

No comments:

Post a Comment