Saturday 30 June 2012

Renung-renungkan.. :D

Adakah perempuan semestinya cemburu ?
Adakah lelaki pernah terfikir kenapa girlfriend dia buat macamni ?
Saya tidak mahu sentiasa bersama awak,bukan bermaksud saya tidak pernah merindui awak,tetapi saya takut saya akan cemburu bila awak memandang orang lain selain saya.
Saya tidak mahu tahu tentang pasword facebook awak,bukan bermaksud saya tidak pernah kisah apa yang awak lakukan dalam facebook,tetapi saya takut akan saya cemburu bila awak 'im' perempuan lain.
Saya tidak mahu cek phone awak bukan bermakna saya tidak pernah kisah tentang awak,tetapi saya takut akan cemburu akan melanda diri saya apabila awak mesej dengan perempuan lain.
So kepada rakan-rakan saya di luar sana dan termasuk diri saya,hargailah setiap hubungan yang anda peroleh,jangan lah sesekali mengecewakan hati pasangan kita..
Dan kurang-kurangkan lah 'im',mahupun mesej ataupun memandang orang lain dengan penuh kebaikan daripada pasangan kita kerana tidak semestinya kita akan dapat sama seperti si dia dan buatlah pilihan yang terbaik untuk diri sendiri.
Tidak semestinya kita akan diberi peluang kedua.. :D

No comments:

Post a Comment