Monday, 16 April 2012

Aq tak tau apa yang kau cube fikir dan ape yg kau cube bagi tau orang.. Jangan buruk kan orang atas dasar kesalahan sendiri.. Aq tidak begitu kejam menduakan diri kau 1 masa dahulu.. Aq bkn ye jenis mcm 2.. Aq sedih sgt apabile kwn2 kau bertanya kat aq tentang aq dan kau.. Benda 2 semua sama sekali tak betul.. Kau buruk kan lah aq dalam ape keadaan sekali pon,Allah itu maha mengetahui segala ye.. Aq sedar,aq sama sekali tidak sempurna.. Kata2 kau membuatkan aq hina di pandangan kau.. Kau sakit hati,kau ckp la ape juga tentang aq.. Allah Maha Mengadili.. Mungkin hari ini hari kau,terima kasih.. Kau kenal aq bkn hanya sehari dua tapi dah bertahun2.. Kau nak tutup kesalahan kau dengan menaja cerita mcm2 tentang aq.. *Terima Kasih...*

No comments:

Post a Comment